otrdiena, 2007. gada 30. oktobris

Vārdi dziesmai. Smukai dziesmai.

Glupi - Tildi nelietoju un negrasos, WinLat arī nē, tikai klasisko XP "alt" priekš garumzīmēm - a šis neparko blogspotā negrib lielo, garo Ā rakstīt - grib, lai es haiperlinku lieku.
Upd. No darba pēča viss bumbās.

Pieminēšu arī Jāzepu, kurš cīnās par valodas raitu plūšanu, un kuram piekrītu, bet kuru neievērošu.
Protams, drusku padzenājot zivs un citus SH iemītniekus, padzerot kāc als, kursors neviļus uzspiedās uz Šaniju, tās, kuras mājās (tās nav klasiskā izpratnē divstāvīga ģimenes māja ar >200 kvadrātiem, garāžu ar vairākiem auto, kurā sieva var atļauties katru dienu vārīt g00rdas zupas vīram un diviem-trim bērniem, mazgāt veļu ar tagad arī citronu smaržu/garšu mazgājamiem līdzekļiem, kur lielākais ies IT jebšu foto/mākslas pulciņā, savukārt mazākais/ie vārtīsies netālu esošās pirmsskolas iestādes pagalma tikko izdīgušajā zālītē, brīvdienās apskatīs tuvās aizkalna zemes, ceps parastas ābolu kūkas un cīnīsies par vietu plaši apgaismotajā ēdamistabā uz galnā beņķa, nē, nevis kur surround skaņa, bet gan kur kaķim patīkās vadīt bezrūpīgas dienas un gulšņāt kuli kasot, un klausīties sievas izteicienos, ka var konservēt dajebko) laikam viss notiek klasiskas ārzemju ģimenes apmēros, bet kuras standarti nau pielīdzināmi šejienei.

Pārlaist nakti bez sievas un bez seksisa, bez tā, kas mūs padara par vidusmēra latviešiem, darot TO 2-3 reizes nedēļāa ... :P Īzī ... Tas taču ir elementāri. Sievietes negrib darīt TO kaukur un kur pagadās! Redz vajag priekšspēli, vīnu, sveces un svečturus, normālus knaģus, kuri nelūzt, uzmanīgas un līganas kustības, palielus, lasi - labus/dārgus katlus zupai un stabilitātes sajūtu vecajam galdam, naudu un kandidēšanu saeimā.

Upd. Es taču, pārlasot un meklējot kļūdas, acerējos par naudas kā tādas un tās lieluma nozīmi sievietes un vīrieša attiecībās, ko nez kāpēc piemirsu pieminēt ... :x

Bet, ibio, vai tas palielinās elementāro, ikdienas nepieciešamo, kopīgi ar dzīvesbiedru veikto ejakulāciju/orgasmu skaitu? Nē. Pieredze rāda, ka nē.

Drusku sāk vārīties par šo tēmu manī. Vīriešī grib visu laiku un te pat, uz vietas tankā, un galu galā sūda būšana ar tām sievietēm. Lieku punktu vēlreiz un aiz auss, - jāztirzā šīs, ne jūsu, problēmas atklāti un no mana skatu punkta. Nākošreiz.

Upd. again. Drusku nopūlējos izliekot domu ...

Es esmu manāmi sapriecājies!
Subject:

"Any Man Of Mine"

Any man of mine better be proud of me
Even when I'm ugly he still better
love me
And I can be late for a date that's fine
But he better be on
time

Any man of mine'll say it fits just right
When last year's
dress is just a little too tight
And anything I do or say better be okay
When I have a bad hair day

And if I change my mind
A million
times
I wanna hear him say
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah I like it that
way

Any man of mine better walk the line
Better show me a teasin'
squeezin' pleasin' kinda time
I need a man who knows, how the story goes
He's gotta be a heartbeatin' fine treatin'
Breathtakin' earthquakin'
kind
Any man of mine

Well any man of mine better disagree
When I
say another woman's lookin' better than me
And when I cook him dinner and I
burn it black
He better say, mmmm, I like it like that yeah

And if I
changed my mind
A million times
I wanna hear him say
Yeah, yeah,
yeah, yeah, yeah I like it that way

Any man of mine better walk the line
Better show me a teasin' squeezin' pleasin' kinda time
I need a man who
knows, how the story goes
He's gotta be a heartbeatin' fine treatin'
Breathtakin' earthquakin' kind
Any man of mine

Let me hear you
say yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
I like it that way

Any man of mine
better walk the line
Better show me a teasin' squeezin' pleasin' kinda time
I need a man who knows, how the story goes
He's gotta be a heartbeatin'
fine treatin'
Breathtakin' earthquakin' kind
Any man of mine

You
gotta shimmy shake
Make the earth quake
Kick, turn, stomp, stomp, then
you jump
Heel to toe, Do Si Do'
Til your boots wanna break"
Til your
feet and your back ache
Keep it movin' 'til you just can't take anymore
Come on everybody on the floor
A-one two, a-three four
Hup two, hum
If you wanna be a man of mine, that's right
This is what a woman
wants...

Nav komentāru:

 
tracker